Hier vindt u enkele veel gestelde vragen, mocht u er onverhoopt niet uitkomen, bel gerust met de klantenservice 0900 8191 (45cpm). Wij helpen u graag verder.
Hoe kan ik een reservering maken?
U kunt bij www.mozartconcerten.nl zowel telefonisch als online een reservering maken. Onze klantenservice is bereikbaar op nummer 0900 8191 (45 cpm). Daarnaast kunt u 24 uur per dag reserveren via www.mozartconcerten.nl
Waar vind ik informatie over beschikbaarheid & prijs?
Actuele informatie vindt u op onze website www.mozartconcerten.nl, waar u ook direct kunt reserveren. Indien bepaalde informatie niet beschikbaar is via de website, adviseren we u contact op te nemen met onze klantenservice op nummer 0900 8191 (45cpm). Hier kunt u natuurlijk ook reserveren.
Hoe boek ik de beste plaatsen, telefonisch of via internet?
Wij selecteren voor u altijd de best beschikbare plaatsen. Het maakt daarbij niet uit via welk kanaal u reserveert. Concerten in kerken en kathedralen hebben vrije zitplaatsen. Concertgebouw Amsterdam kent geplaceerde stoelen. Als u online reserveert, is het mogelijk om bij opmerkingen een voorkeur aan te geven, maar niet de rij- en stoelnummers of het zaaldeel. Er worden binnen één reservering altijd plaatsen naast elkaar geselecteerd. Mocht u een specifieke plaatsvoorkeur hebben, dan raden we u aan kaarten te reserveren via onze klantenservice op 0900-8191 (45cpm).
Kan ik online een rolstoelplaats reserveren?
Op alle concertlocaties zijn speciale rolstoelplaatsen aanwezig. Deze plaatsen zijn alleen telefonisch te reserveren via onze klantenservice op 0900-8191 (45cpm).
Hoe kan ik www.mozartconcerten.nl telefonisch bereiken?
Via onze klantenservice 0900 8191(45 cpm).
Ik heb een kortingsaanbieding ontvangen, maar ik zie dit niet terug als ik probeer te reserveren.
Wanneer u een aanbieding heeft ontvangen, staat hierbij altijd vermeld hoe u hiervan gebruik kunt maken. Het kan zijn dat u de korting via het invoeren van een actiecode (mogelijk in uw winkelwagentje) kunt reserveren of via een apart internetadres. Ook kan het zijn dat er telefonisch gereserveerd kan worden. Blijft u problemen ondervinden neemt u dan contact op met onze klantenservice op 0900-8191 (45cpm).
Kan ik achteraf alsnog korting krijgen?
Wanneer u een aanbieding heeft ontvangen, kunt u enkel op de aangegeven wijze reserveren. Wanneer u de kaarten regulier reserveert en betaalt, kunnen wij de korting achteraf helaas niet meer voor u verwerken.
Wat houden verzend- en administratiekosten in?
Verzend en administratiekosten betaalt u per reservering en en niet per ticket. Deze kosten zijn voor dienstverlening, administratie- en verzendkosten.
Wat zijn de reserveringskosten?
De hoogte van de reserveringskosten kan per product verschillen. Bij een online reservering ziet u precies hoeveel u hiervoor betaalt voordat u akkoord gaat met een reservering. Ook telefonisch kunnen onze medewerkers u precies vertellen hoe hoog deze zijn.
Zijn de reserveringskosten bij reserveren via internet lager dan wanneer ik reserveer via de klantenservice?
Nee, deze zijn hetzelfde.
Kan ik mijn reservering met cadeau- en theaterbonnen betalen?
U kunt de Theater- en Concertbon/ podium cadeaukaart enkel telefonisch verzilveren. We zijn u graag van dienst via 0900-8191 (45 cpm). Onze medewerkers leggen u uit hoe de kaart/ bonnen gebruikt kunnen worden als betaalmiddel.
Kan ik achteraf nog een cadeaukaart verzilveren op mijn reservering?
Wij kunnen achteraf uw bon of kaart helaas niet meer verwerken.
Waarom heb ik geen aanmeldings- of bevestigingsmail ontvangen?
Indien u gebruik maakt van een spamfilter kan de e-mail verwijderd zijn, of terecht zijn gekomen in een map 'ongewenste mail'. De aanmeldings- of bevestigingsmail is niet nodig om toegang te krijgen tot het concert. De tickets uiteraard wel; wanneer u deze niet heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0900 8191 (45cpm).
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Zowel online reserveringen als reserveringen via onze klantenservice worden ter controle volledig samengevat, alvorens tot betaling wordt overgegaan. Wilt u in gemaakte reserveringen wijzigingen aanbrengen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via 0900-8191 (45cpm)
Kan ik mijn reservering annuleren?
www.mozartconcerten.nl annuleert geen reserveringen nadat deze betaald zijn. Het kan echter voorkomen dat u wegens omstandigheden verhinderd bent de uitvoering waarvoor u tickets heeft gekocht, te bezoeken. Bespreekt u dit met onze klantenservice via 0900-8191 (45 cpm). Extra kosten worden nooit vergoed.
Wanneer heb ik mijn concertkaarten in huis?
U ontvangt uw kaarten doorgaans binnen enkele dagen na verwerking van de betaling. Het kan echter zijn dat bij bepaalde concerten de tickets niet direct verstuurd worden. We zorgen dat de tickets uiterlijk een week voor het concert verstuurd zijn.
Wat moet ik doen als ik mijn kaarten niet heb ontvangen?
We verzoeken u allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Vervolgens kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0900-8191 (45cpm). Onze medewerkers kunnen uw reservering dan controleren en met u kijken naar een mogelijke oplossing.
Kan ik de kaarten ook op een anders adres laten bezorgen?
Het is geen enkel probleem om uw kaarten op een alternatief adres te laten bezorgen. U kunt bij het maken van de reservering, zowel online als telefonisch, het gewenste adres doorgeven.
Wat gebeurt er als er en concert wordt afgelast?
Indien een concert wordt afgelast, zal Concertsecretariaat Pieter Jan Leusink hierover contact met u opnemen. Afhankelijk van het betreffende concert, kunnen wij voor u kijken naar de mogelijkheid van omboeking naar een andere datum. Als dat niet mogelijk is, zult u in aanmerking komen voor restitutie van de kaartprijs. De reserveringskosten worden in dat geval niet vergoed.